loading...

Alireza

بازدید : 103
دوشنبه 23 مرداد 1402 زمان : 16:11

پایه و یا همان میز تلویزیون، یکی از اجزای مهمی است که انتخاب و خرید آن می‌تواند دکوراسیون نشیمن خانه و یا مکان مورد نظر شما را متحول کند. اما صرف نظر از زیبایی و جلوه داشتن این وسیله مورد نظر، عوامل مهم دیگری نیز وجود دارد. در این مقاله فروشگاه توفرم دکور قصد دارد تا راجع به این مورد بیشتر صحبت کند، پس به خواندن ادامه دهید.

چگونه یک پایه تلویزیون انتخاب کنیم؟

انتخاب یک پایه تلویزیون، امری بسیار ضروری است که در این‌جا فروشگاه توفرم دکور به آن‌ها اشاره خواهد کرد:

مطالعه بشتر : اگر شما هم قصد خرید میز تلوزیون چوبی دارید ولی نمیدانید چه جنس چوبی برای میز تلوزیون بهتر است مقاله ی میز تلویزیون چوبی، انتخابی ایده‌آل و لوکس را مطالعه فرمایید.

  1. ارتفاع دید مناسب را انتخاب کنید: بالا بردن و تنظیم گردن در زوایای عجیب و غریب برای ساعت‌ها متوالی دلیلی برای درد است. بنابراین میز شما باید صفحه نمایش را در سطح چشم قرار دهد.
  2. هنگام نشستن باید سطح چشم خود را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که قسمت مرکزی تلویزیون بیش از حد از میدان دید شما نباشد. می‌توانید میزی را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد، ارتفاع نمایشگر را در صورت نیاز تنظیم و سفارشی کنید.
  3. اطمینان حاصل کنید که اندازه و عرض نمایشگر شما به خوبی هماهنگ شده است. به طور مثال اگر تصمیم گرفته‌اید، یک نمایشگر 40 یا 50 اینچی برای تماشای با کیفیت سینما به خانه خود بیاورید، در نظر داشته باشید که چقدر فضای دیوار یا زمین را در نظر می‌گیرید. باید فضا را برای یک صفحه نمایش فوق العاده باز کنید.
  4. وقتی فضا در دسترس است، میزی را جستجو کنید که پهن‌تر از صفحه نمایش شما هست، به خصوص اگر نمایشگر شما در مرکز فضا قرار دارد.
  5. سبک میزی را انتخاب کنید که با ترجیحات شما، مطابقت دارد.
  6. برای این‌که فضا روشن و گسترده‌تر به نظر برسد رنگ‌های خنثی کم رنگ، سفید یا خاکستری را در نظر بگیرید.
  7. ایده‌آل ترین متریال را انتخاب کنید: چوب، تخته ام دی اف و فلز همگی مواد بادوام هستند و از آن‌جایی که میزهای چوبی وزن نسبتاً بالایی دارند، اغلب ثابت می‌مانند.
  8. میز را بدون شلوغی نگه دارید: یکی از بهترین راه‌ها برای برجسته کردن تلویزیون این است که میز خود را عاری از هرج، مرج و سیم‌های نامرتب نگه دارید.

نحوه انتخاب اندازه پایه تلویزیون

در این‌جا، فروشگاه توفرم دکور نکات مختلفی را به اشتراک می‌گذارد که به شما در انتخاب اندازه مناسب پایه تلویزیون کمک زیادی می‌کند. ارتفاع، یکی از اولین ملاحظات هنگام انتخاب است که ارتفاع ایده‌آل برای دستگاه شما چقدر باید باشد. شما باید اندازه نمایشگر خود و موقعیت دید راحت را در نظر بگیرید. بهترین موقعیت به ارتفاع مبل و یا صندلی شما بستگی دارد. با این حال به عنوان یک قانون کلی، مرکز صفحه شما باید درست زیر یا در سطح چشم قرار گیرد.

نکته بعدی، عرض است. عرض میز مورد نظر شما چقدر باید باشد؟ برای این‌که نمایشگر شما به طور ایمن روی یک میز قرار گیرد، باید تقریباً 20٪ بیشتر از طول نمایشگر شما باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم یک واحد یا میزی را پیدا کنید که به اندازه کافی پهن باشد تا تعادل را به راحتی حفظ کند. به طور مثال برای تلویزیون 65 اینچی، میزی با عرض حداقل 57 اینچ پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید تزئیناتی را به سطح میز اضافه کنید، کمی بزرگ‌تر در نظر بگیرید. با این حال، اگر فضای خالی زیادی در اتاق استراحت خود ندارید، این اندازه کافی است.

مطالعه بیشتر : برای دیدن انواع محصولات چوب و فلز مدرن از سایت گروه توفرم دیدن فرمایید.

نکاتی در انتخاب پایه تلویزیون

برای انتخاب این میز مورد نظر، نکته‌هایی وجود دارد که به آن‌ها اشاره خواهد شد. در ابتدا به تعیین ابعاد مناسب می‌پردازیم که باید فاصله بین سمت چپ و پایین‌ترین گوشه سمت راست تلویزیون خود را اندازه‌گیری کنید. این وسیله مورد نظر، معمولاً در بزرگ‌ترین اندازه تلویزیونی که می‌توانند از آن استفاده کنند، فروخته می‌شوند که با اندازه‌گیری قطری آن مشخص می‌شود.

علاوه بر آن که میزها معمولاً مستطیل یا مربع هستند، پس توصیه می‌کنیم برای محافظت از افراد آسیب پذیر، کودکان و یا حیوانات خانگی لبه‌ها به طور مناسبی ضد تصادف باشند. نکته دیگر به رنگ و سبک بر می‌گردد که باید مناسب انتخاب شود.

یک نقطه شروع عالی برای تصمیم گیری این است که به رنگ مبل، پرده یا کفپوش خود نگاه کنید. اگر این موارد رنگ روشن‌تری دارند به شما امکان می‌دهد، طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها را برای پایه تلویزیون خود در نظر بگیرید. اما اگر رنگ این اقلام تیره‌تر است، انتخاب گزینه‌های روشن‌تر مانند سفید، نقره‌ای یا حتی طلایی برای فضای زندگی شما جذاب‌تر خواهد بود.

به طور کلی، اندازه و وزن نمایشگر دست به دست هم می‌دهند. هر چه نمایشگر بزرگ‌تر باشد، سنگین‌تر است. بنابراین، مهم است که قبل از خرید محدودیت وزن دستگاه نمایشگر خود را بررسی کنید.

نتیجه:

افراد زیادی هستند که زمان خرید پایه تلویزیون، تنها به شکل و ظاهر آن‌ها توجه می‌کنند. اما نکات دیگری نیز در هنگام انتخاب، اهمیت دارد که فروشگاه توفرم دکور سعی کرد به آن‌ها اشاره کند.

برای دیدن انواع میز تلویزیون روستیک کلیک کنید.

برای دیدن تمامی محصولات چوب و فلز کلیک کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 42
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 242
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 618
  • بازدید ماه : 2655
  • بازدید سال : 3763
  • بازدید کلی : 4085
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی