loading...

Alireza

بازدید : 76
شنبه 14 مرداد 1402 زمان : 12:51

خرید یک میز غذاخوری جدید به دلایل زیادی، تجربه بسیار شخصی است. این مبلمان محور و کانون یک اتاق خواهد بود که در آن از مهمانان پذیرایی و وعده‌های غذایی مهم را با خانواده به اشتراک می‌گذارید. همچنین این وسیله مورد نظر بیشتر از مبلمان خانه دیده و مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین مراقبت و تمیز نگه داشتن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. پس فروشگاه تو فرم دکور در این‌جا هست تا شما را راهنمایی کند، به خواندن ادامه دهید.

نکات تمیز کردن میز غذا خوری چوبی

میز غذاخوری

مطالعه بیشتر: برای انتخاب میز غذاخوری مناسب باید عوامل مهمی را در نظر گرفت برای اطلاعات بیشتر مقاله ی انتخاب میز ناهار خوری مناسب، یک تجربه هیجان‌انگیز را مطالعه فرمایید.

اگر می‌خواهید این وسیله مورد نظر همیشه تمیز دیده شود، فروشگاه توفرم دکور نکاتی را به شما خواهد گفت. میز غذاخوری چوبی خود را با یک پارچه خشک یا کمی مرطوب تمیز کنید. از پنبه نرم یا بهتر است از یک پارچه میکروفیبر برای پاک کردن خرده‌ها، گرد و غبار و کثیفی که ممکن است ایجاد شده باشد استفاده کنید.

اگر به دلیل ریختن غذا یا نوشیدنی روی سطح، لکه یا قسمت چسبناکی وجود دارد، می‌توانید مخلوط آب و صابون ظرف‌شویی را به آرامی روی ناحیه آسیب دیده بمالید تا تمیز شود. این مورد را به خاطر داشته باشید که از پاک کننده‌های شیمیایی خشن و پارچه‌های ساینده روی سطح چوب استفاده نکنید.

برای خلاص شدن از شر حلقه‌های آب، چای یا قهوه سرکه و روغن زیتون را با هم مخلوط کرده و با استفاده از دستمال روی سطح میز بمالید. همچنین می‌توانید یک قاشق غذاخوری نمک آشپزخانه و چند قطره آب را با هم مخلوط تا خمیر به دست آید، سپس از یک پارچه نرم استفاده و مخلوط را به آرامی روی حلقه‌های آب و یا غیره بمالید. پس از تمیز کردن نیز از یک پارچه، برای خشک کردن آن استفاده کنید.

نکات حفاظتی برای میز غذاخوری چوبی

برای محافظت از سطح میز در برابر رطوبت، حلقه‌های آب/چای/قهوه و نشت مواد غذایی از سفره، زیرلیوانی و زیربشقابی استفاده کنید. درصورتی که آب و یا هر نوع نوشیدنی بر روی سطح آن ریخته شد، فروشگاه توفرم دکور توصیه می‌کند فوراً آن را پاک کنید.

برای جلوگیری از آثار سوختگی، می‌توانید از لوازم جنس مقاوم در برابر حرارت برای تابه‌های داغ یا ظروف سرو استفاده کنید. به دلیل آن‌که روکش‌ها و پوشش‌های چوبی به مرور زمان در معرض رطوبت و نور مستقیم خورشید سریع‌تر از بین می‌روند، این وسیله مورد نظر خود را از پنجره و یا درب‌های منتهی به مناطق بیرونی دور نگه دارید تا در معرض نور مستقیم خورشید و باران قرار نگیرد.

میز غذاخوری

مطالعه بیشتر : برای دیدن انواع محصولات چوب و فلز مدرن از سایت گروه توفرم دیدن فرمایید.

از قرار دادن در نزدیکی اجاق گاز خودداری کنید، زیرا گرمای ناشی از آن می‌تواند چوب را منحرف یا شکاف دهد. زمانی که پیش‌بینی می‌کنید این وسیله شما در معرض آشفتگی و ریختن قرار می‌گیرد، از روکش ضدآب استفاده کنید.

نکات نگهداری از میز غذاخوری چوبی

از موم چوب یا روغن محافظ چوب که روغن ساج و روغن تونگ، رایج‌ترین آن‌ها هستند استفاده کرده و هر سال یا دو بار در سال بر روی سطح میز غذاخوری خود بمالید. همچنین اگر این وسیله شما در معرض رطوبت قرار دارد، مدام آن را پاک کنید.

از موم مبلمان مانند موم زنبور عسل طبیعی و موم کارناوبا برای جلا دادن این وسیله خود استفاده کنید. از دو تکه پارچه نرم و بدون پرز یکی برای استفاده از موم و دیگری برای پرداخت، استفاده کرده و در جهت دانه‌های چوب پاک کنید.

این وسیله مورد نظر خود را مرتب، گردگیری کنید. ذرات ریز گرد و غبار ممکن است در ابتدا بی ضرر به نظر برسند، اما ذرات می‌توانند جمع شوند و سطح این وسیله مورد نظر خود را خراش دهند. برای از بین بردن گرد و غبار از پارچه نرم استفاده کنید، به عنوان مثال یک تی‌شرت قدیمی کاربرد عالی دارد. می‌توانید پارچه را کمی با آب مرطوب کنید تا ذرات گرد و غبار پاک شود، پارچه میکروفیبر نیز معجزه می‌کند.

به فکر تهیه یک رطوبت گیر برای خانه خود باشید، همچنین فروشگاه توفرم دکور توصیه می‌کند حداقل یک بار در روز خانه خود را تهویه کنید تا از ایجاد رطوبت در داخل خانه جلوگیری شود. به هیچ عنوان اجازه ندهید بر روی سطح این وسیله شما، ضربه‌ای وارد شود. چنان‌چه این اتفاق پیش آمد، حتماً روی سطح آن را پولیش کنید.

نتیجه:

در این مقاله، فروشگاه توفرم دکور سعی کرد تا مواردی را به شما اطلاع دهد. امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا از میز غذاخوری خود، مراقبت درستی داشته باشید.

برای دیدن انواع میز تلویزیون روستیک کلیک کنید.

برای دیدن تمامی محصولات چوب و فلز کلیک کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 222
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 337
  • بازدید ماه : 2374
  • بازدید سال : 3482
  • بازدید کلی : 3804
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی