loading...

Alireza

بازدید : 54
دوشنبه 1 آبان 1402 زمان : 14:45

چند بار رژیم گرفتید و وزن کم کردید اما سینه‌تان افتاده و صورتتان لاغر شده است؟ یا کاملا برعکس، آیا رژیم گرفته‌اید و نه تنها کمی وزن کم کرده اید، بلکه شش ماه بعد وزن بیشتری نسبت به قبل داشته‌اید؟ این مشکلات را با تکنیک و روش جدید که مزوتراپی نام دارد، فراموش کنید. موثرترین روشی که برای از دست دادن حجم، تنها در جایی که واقعاً مقدار زیادی دارید، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما افراد زیادی هستند که هنوز از این تکنیک اطلاعی ندارند، پس با متخصصین کلینیک دکتر کوچکی آن را بیشتر بشناسید.

مزوتراپی از چه چیزی تشکیل شده است؟

مزوتراپی چندین روش را ترکیب می‌کند تا اثرات آن را چند برابر کند: از یک طرف، در هر جلسه سوراخ‌های متعددی در ناحیه ای که می‌خواهید چربی را کاهش دهید، انجام می‌شود که اصل این روش را تقویت می‌کند (هنگامی که متخصص، ناحیه مورد نظر را نیش می‌زند، قرمزتر می‌شود که به معنای افزایش گردش خون است و گرم‌تر می‌شود که متابولیسم را افزایش می‌دهد)

مزوتراپی

مطالعه بیشتر : برای اطلاع بیشتر از روش جدید جوانسازی پوست مقاله ی جت پلاسما، روشی که با انجام آن فورا نتایج اولیه را خواهید دید را مطالعه فرمایید.

در حقیقت یک درمان پزشکی زیبایی است که هدف آن از بین بردن سلولیت در قسمت‌های مختلف بدن، عمدتاً از طریق تزریق داخل پوستی در این نواحی است. اگر چه کاربردهای دیگری مانند جوان‌سازی صورت، کاهش وزن از طریق از بین بردن توپ‌های چربی موضعی را هم دارد.

آیا مزوتراپی با خطراتی همراه و موارد منع مصرفی دارد؟

افراد زیادی هستند که برای لاغری تصمیم به انجام این کار دارند، اما به دنبال این هستند که آیا خطراتی به همراه دارد یا خیر؟ متخصصین کلینیک دکتر کوچکی در پاسخ به این سوال خواهند گفت که مزوتراپی یک روش بسیار امن و تنها عارضه اصلی آن عفونت است. اما برای جلوگیری از بروز مشکل، سه مرحله انجام می شود: استفاده از داروی قانونی، آسپسیس مطلق از طرف پزشک و بیمار که قوانین ساده‌ای را باید به صورت مکتوب رعایت و از خاراندن در ناحیه تحت درمان، اجتناب کند

اما آیا موارد منع مصرف نیز وجود دارد؟ به گفته متخصصین، معمولاً برای افراد زیر 18 سال اعمال نمی‌شود. علاوه بر این، اولین کاری که برای بیمار انجام می‌شود یک مطالعه کامل است که به شما امکان می‌دهد نه تنها از عوارض جلوگیری کنید، بلکه به طور کامل بدانید که چقدر باید وزن و در کدام قسمت‌ها کم شود. این مطالعه شامل تجزیه و تحلیل، تاریخچه بالینی، مشخصات کامل اندازه‌گیری‌ها و کنترل اولتراسوند برای تشخیص خوب بین توده عضلانی و چربی است.

مزوتراپی

مزوتراپی و رژیم غذایی

حال اگر تحت درمان با این روش قرار گرفته‌اید، باید از اهمیت تکمیل آن با سبک زندگی سالم آگاه باشید. در اصل به توصیه متخصصین کلینیک دکتر کوچکی، موفقیت این روش با رژیم غذایی بیشتر خود را نشان می‌دهد. اما چگونه می‌توانیم سبک زندگی سالمی داشته باشیم؟ بسیار ساده. اول از همه، یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید، پنج وعده غذایی در روز بخورید و از غذاهای چرب و پرکالری پرهیز کنید. این در مورد خوردن یک رژیم غذایی غنی از میوه‌ها و سبزیجات، بدون فراموش کردن گوشت و ماهی است.

همچنین روی محصولات تازه شرط بندی و محصولات فرآوری شده را کنار بگذارید. مصرف نمک و شکر را به حداقل برسانید و روی فیبر که در همه رژیم‌های غذایی متعادل ضروری است، تاکید کنید. نوشیدنی آب، باید قهرمان اصلی رژیم غذایی شما باشد و نوشابه‌های گازدار و مشروبات الکلی باید در صندلی عقب قرار گیرند.

مطالعه بیشتر : برای دیدن تمامی خدمات کلینیک از سایت دکتر کوچکی دیدن فرمایید.

تنباکو دشمن مطلق سبک زندگی سالم است. به غیر از آن‌که بر تنبلی و کم‌تحرکی خود غلبه کنید، زیرا ورزش یک امر بسیار ضروری است. پس انجام حداقل 30 دقیقه ورزش مانند دویدن، انجام تمرینات قلبی عروقی، دوچرخه سواری یا ساده تر از همه پیاده روی توصیه می‌شود که .برای سلامتی شما مفید است.

نتیجه:

آیا می توانید تصور کنید که رژیم بگیرید و وزن خود را منحصراً در ناحیه مورد علاقه خود کاهش دهید و اندام خود را به روشی ایمن و مؤثر شکل دهید؟ این کار را با مزوتراپی می‌توانید، دریافت کنید. این نوع روش به عنوان یک درمان کاهش وزن در نظر گرفته نمی‌شود، بلکه درمانی است که از طریق آن چربی‌های موضعی تقریبا در هر قسمتی که فرد قادر به حذف آن از طریق ورزش و رژیم غذایی سالم نبوده است را از بین می‌برد. پس می‌توان نتیجه گرفت که یک درمان وقت‌شناس و اختصصاصی است. اما انجام آن توسط متخصصین و کلینیک معتبر توصیه می‌شود که ما به شما متخصصین کلینیک دکتر کوچکی را معرفی می‌کنیم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 98
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 222
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 431
  • بازدید ماه : 2468
  • بازدید سال : 3576
  • بازدید کلی : 3898
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی